Modlitwa o Pokój


Modlitwa o Pokój Dobry Ojcze,nakazałeś ludziom ,by czynili sobie ziemię poddaną. Dałeś przykazania ,aby żyli spokojnie, bezpiecznie , w miłości. A ja tak często zapominam o tym , że przykazania mnie nie ograniczają , ale są dla mnie wielkim dobrem. Święty Jan Paweł II powiedział , że ,, Sprzeciwiając się planom Boga Stwórcy , człowiek wprowadza nieporządek , który niechybnie odbija się na reszcie stworzenia . Gdy człowiek nie żyje w pokoju z Bogiem , nie ma pokoju na ziemi ‘’. Za wstawiennictwem Świętego Jana Pawła II, papieża pokoju i pojednania proszę Cię, Ojcze o dar pokoju. Proszę o pokój w moim sercu , o pokój w mojej rodzinie , w mojej Ojczyznie, na całym świecie. Nie pozwól , abym kiedykolwiek sprzeciwił się Twoim planom. I proszę o dar WIARY DLA RZĄDZĄCYCH, by i oni nie sprzeciwiali się Tobie . AMEN.

Zdrowaś Maryjo

Miesiąc z Maryją dzień 5

Dzień 5 - 33-dniowy okres przygotowania do oddania się Jezusowi Chrystusowi przez ręce Maryi