4)Tajemnica Bolesna:Dźwiganie Krzyża na Kalwarię


Dźwiganie  Krzyża na Kalwarię 


4) Tajemnica Bolesna : Dźwiganie krzyża na Kalwarię Jeśli kto chce pójść za Mną... niech weźmie krzyż swój i niech Mnie naśladuje (Mk 8,34). Te słowa Chrystusa stanowią zaproszenie skierowane do każdego człowieka, by krzyż swojej codzienności związał z krzyżem Zbawiciela. Wtedy wszystko nabiera nowego sensu i nowego znaczenia. Idę przez życie, niosąc swój krzyż, a obok mnie idzie mój brat i moja siostra, mój bliźni, i także dźwiga krzyż, może jeszcze cięższy. Maryjo, bądź przy mnie, gdy staję wobec wyzwania, jakie stało się udziałem Szymona z Cyreny i Weroniki, by choć odrobinę ulgi i pomocy okazać mojemu bliźniemu. Bo to przecież oznaczają słowa: "Niech Mnie naśladuje".  

  1 x Ojcze Nasz..., 10 X Zdrowaś Maryjo..., 1 X Chwała Ojcu....,

Zdrowaś Maryjo

Miesiąc z Maryją dzień 5

Dzień 5 - 33-dniowy okres przygotowania do oddania się Jezusowi Chrystusowi przez ręce Maryi